P3190005 Zaterdag 19 maart 19.30: de heerlijke geuren van rendang en de herkenbare muziek van de gamelan stromen de Oudegracht op. Binnen bij nummer 32, SSR NU, zit een groep gezellige mensen te kijken naar een Balinese dansvoorstelling: het verhaal van twee paradijsvogels die leven in de oerwouden van Indonesië. Onder de neuzen van de aanwezigen dampt een bord met nasi, rendang, ayam en sayoer. Hier en daar worden Indonesische reisverhalen uitgewisseld, waarna later de koppen fanatiek bij elkaar worden gestoken tijdens de pubquiz over Bali. P3190041
Nu 1,5 maand later kijken wij als bestuur terug op en naar de leuke foto’s van de avond. We waren blij verrast met de grote opkomst en de leuke reacties tijdens het benefietdiner. Daarom willen wij nogmaals alle aanwezigen, SSR NU, de Balinese danseressen Linda en Putri, Sayah, Nibi en onze donateurs bedanken! We hebben van het bedrag dat we dankzij jullie hebben ingezameld een cheque getekend waarmee de huur van het schoollokaal voor straatkinderen in Kuta een jaar verlengd kan worden. Hierdoor kunnen deze kinderen onderwijs blijven volgen en houden ze een kans op een betere toekomst!