Koop een kaart, popje, of sleutelhanger!
De kinderen in het opvanghuis vinden het erg leuk om te schilderen, het is ontspannend en ze halen hier bovendien veel zelfvertrouwen uit. Van een groot aantal van deze schitterende en kleurrijke schilderingen, worden kaarten gemaakt en verkocht. Op deze manier wordt niet alleen hun gevoel van eigenwaarde versterkt, maar dragen ze ook een klein steentje bij aan hun eigen opvang. Daarnaast zijn er popjes (12 cm) te koop, verkrijgbaar in verschillende kleuren. Leuk als kadootje, bijvoorbeeld als sleutelhanger of voor aan een tas. Ook hebben we vrolijke sleutelhangers (7 cm) in de aanbieding.

kaarten

Klik hier voor meer Voorbeelden kaarten YKPA

Tarieven en bestellen
De kaarten kosten € 2,00 per stuk en zijn te bestellen per 5 of 10 stuks.
De prijs inclusief verzendkosten is respectievelijk € 12,50 of  € 23,00.De popjes kosten € 4,95 per stuk en zijn te bestellen per stuk.
De prijs inclusief verzendkosten is € 6,00 (bij 1 popje). Bij bestelling van 2 of 3 popjes komt er € 1,40 aan verzendkosten bovenop de kosten voor de popjes en bij 4 t/m 9 popjes is dat € 1,90.De sleutelhangers kosten € 3,- per stuk en zijn te bestellen per stuk.
De prijs inclusief verzendkosten is € 4,- (bij 1 of 2 sleutelhangers). Bij bestelling van 3, 4, 5 of 6 sleutelhangers komt er € 1,50 aan verzendkosten bovenop de kosten voor de sleutelhangers bij.

Laat in het contactformulier uw adresgegevens achter en het aantal kaarten of popjes dat u wilt hebben. Maak vervolgens het bedrag over naar rekening nr. NL05RABO 010.84.45.771 t.n.v. Stichting Terima Kasih, te Utrecht, onder vermelding van Kaarten of Popje(s) of Sleutelhanger(s) en uw naam. Zodra uw betaling binnen is sturen we de bestelde producten naar u op! Wees snel want op is op!