Doneer!
Wilt u een eenmalige of structurele financiële bijdrage leveren? U kunt uw donatie(s) overmaken op rekeningnr. NL05RABO0108445771, t.n.v. Stichting Terima Kasih, te Utrecht.
De stichting beschikt over een ANBI-status, hierdoor kunt u een donatie geheel of gedeeltelijk aftrekken van uw belastbaar inkomen.
Fiscaal nummer : 82250118
Contactpersoon : Jolande Bos  06–57584811
Namens de kinderen terima kasih (bedankt)!

Wilt u meer doen? Neem contact met ons op en kijk ook eens op: www.ykpa.org.

Kom in actie!

Wilt u graag in actie komen voor stiching Terima Kasih? Of heeft u ideeën voor een actie? Op veel verschillende manieren zamelen mensen geld in voor onze stichting: van sponsorloop, kleding verkoop tot massageworkshop.

Doe mee en kijk in de agenda welke acties er op het programma staan. En meld u zich via het contactformulier aan voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Of organiseer een actie! Maak gebruik van uw creativiteit en netwerk en organiseer een actie om de stichting onder de aandacht te brengen en geld in te zamelen. Indien gewenst denken we graag mee en kunnen we een presentatie geven en/of materiaal aanleveren om mensen te informeren over wie we zijn en wat we doen.

Actie oma EvaLadiesday taartIMG_7554Kraampje Rumah Kita december 2012

Word vrijwilliger!
Voor onze acties kunnen wij regelmatig vrijwilligers gebruiken. Vindt u het leuk om ons te helpen met een inzamelingsacties geef u dan op via het contactformulier op de website! Ook ideeën voor inzamelingsacties zijn altijd welkom!

954627_577060312327253_205921923_n972317_559405330762461_1211681357_n1380234_639204416112842_1250079656_n

Koop een kaart, popje, of sleutelhanger!
De kinderen in het opvanghuis vinden het erg leuk om te schilderen, het is ontspannend en ze halen hier bovendien veel zelfvertrouwen uit. Van een groot aantal van deze schitterende en kleurrijke schilderingen, worden kaarten gemaakt en verkocht. Op deze manier wordt niet alleen hun gevoel van eigenwaarde versterkt, maar dragen ze ook een klein steentje bij aan hun eigen opvang. Daarnaast zijn er popjes (12 cm) te koop, verkrijgbaar in verschillende kleuren. Leuk als kadootje, bijvoorbeeld als sleutelhanger of voor aan een tas. Ook hebben we vrolijke sleutelhangers (7 cm) in de aanbieding.

kaarten

Klik hier voor meer Voorbeelden kaarten YKPA

Tarieven en bestellen
De kaarten kosten € 2,00 per stuk en zijn te bestellen per 5 of 10 stuks.
De prijs inclusief verzendkosten is respectievelijk € 12,50 of  € 23,00.De popjes kosten € 4,95 per stuk en zijn te bestellen per stuk.
De prijs inclusief verzendkosten is € 6,00 (bij 1 popje). Bij bestelling van 2 of 3 popjes komt er € 1,40 aan verzendkosten bovenop de kosten voor de popjes en bij 4 t/m 9 popjes is dat € 1,90.De sleutelhangers kosten € 3,- per stuk en zijn te bestellen per stuk.
De prijs inclusief verzendkosten is € 4,- (bij 1 of 2 sleutelhangers). Bij bestelling van 3, 4, 5 of 6 sleutelhangers komt er € 1,50 aan verzendkosten bovenop de kosten voor de sleutelhangers bij.

Laat in het contactformulier uw adresgegevens achter en het aantal kaarten of popjes dat u wilt hebben. Maak vervolgens het bedrag over naar rekening nr. NL05RABO 010.84.45.771 t.n.v. Stichting Terima Kasih, te Utrecht, onder vermelding van Kaarten of Popje(s) of Sleutelhanger(s) en uw naam. Zodra uw betaling binnen is sturen we de bestelde producten naar u op! Wees snel want op is op!